شایان بورس به عنوان سایتی مرجع در راستای ارائه اخبار و رخدادهای بازار سرمایه و کالا و بورس ایران و جهان و تحلیل های علمی و نیز آموزش به افرادی که قصد ورود به بازار سرمایه را دارند در خدمت کاربران گرامی میباشد. "Shayan Bourse" is as a reference site for news and events in capital market and goods and the exchange of scientific analysis and training to those who wish to enter the capital market. محل فعالیت شایان بورس در ایالات متحده آمریکاست و صرفا کلاسهای حضوری در شهر واشینگتن دیسی برگزار می گردد*** شایان بورس حامی معامله گران حرفه ای ایران *** با مراجعه به منوی برنامه کلاسها می توانید در کلاسهای آنلاین شایان بورس از طریق اسکایپ در اقصی نقاط جهان خصوصا ایران ثبت نام نموده و شرکت نمایید*** شما می توانید با تلفن : 12402211683+ با ما در ارتباط باشید بازار ارز بین الملل ازچه زمانی شروع بکارکرده است؟
شایان بورس شایان بورس شایان بورس شایان بورس شایان بورس


 

فارکس

نمی توان یک واقعه بخصوص را نقطه آغاز این بازار دانست. درواقع شکل امروزی بازار ارز بین الملل ، حاصل و نتیجه مجموعه ای از وقایع است. اما شاید بتوان نقطه آغاز ایجاد بازار ارز بین الملل را سال 1791 دانست . یعنی زمانی که توافقنامه برتون وودز ( Woods Bretton ) لغو شد. به موجب این توافقنامه، کشورهای عضو این توافق موظف بودند که قیمت ارز خودشان را نسبت به دلار امریکا یا طلا ثابت نگه دارند. پس از لغو این توافقنامه و در سال 1791 ، اغلب قدرت های اقتصادی جهان یک نظام تبادل ارز آزاد را ایجاد کردند که در آن به ارزهایشان اجازه می دادند تحت تاثیر شرایط بازار یا به عبارت دقیق تر قدرت عرضه و تقاضا، دچار نوسان شوند. در این زمان بود که بازار ارز بین الملل شروع بکار کرد.

اما سال 1799 زمانی بود که معامله در بازار ارز آغاز شد. در آن هنگام بود که امکان معامله در بازار ارز بین الملل برای تجار و سرمایه گذاران تازه کار از طریق قابلیت های تجارت آنلاین و لوریج )اعتبار اهرمی( فراهم شد. معاملاتی که فرصت خوبی برای کسب سود در این بازار بودند.

امروزه بازار ارز بین الملل با حجم معاملاتی نزدیک به 2 تریلیون دلار امریکا در روز، پر نقدینگی ترین بازار مالی در سراسر جهان است. جالب است بدانید حجم معاملاتی روزانه این بازار از مجموع حجم معاملاتی تمام بازارهای

امریکا بیشتر است.



Share this Post Share to Facebook Share to Twitter Email This Pin This
چاپ این صفحه

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



ارسال توسط شایان دیبا